Novosti
Kako se postaje vlasnik vrhunske opreme za spavanje?
Ako znate da kupujete proizvod koji ćete koristiti skoro 30 hiljada sati, što dušek i jastuk svakako jesu, neophodno je da izdvojite vreme za probu. Vrlo je važno da dušeke isprobate kada ste u različitim...
Šlarafija proširuje svoj prodajni tim za teritoriju Novog Sada
Šlarafija d.o.o. raspisuje konkurs za radno mesto PRODAVCA na teritoriji Novog Sada. Tražimo savetnika za izbor postelje, osobu koja će umeti da prenese zajedničku posvećenost izradi krevetnine našim kupcima,...
RADNIK GODINE
Upitan kalo bi opisao sebe, bez dvoumljenja je odgovorio: "Majstor svog zanata, to sam, takav sam." I zaista: od pletenja jezgara, preko garniranja dušeka do osmišljavanja pametnih rešenja za podkonstrukcije...
Izmenjeno radno vreme prodajnih salona za vreme novogodišnjih praznika
Makenzijeva 69, BEOGRAD 31.12.2021. – 09–15h01.01.2022. – neradni dan02.01.2022. – neradni dan03.01.2022. – neradni dan07.01.2022. – neradni danBulevar Mihajla Pupina 16d, NOVI BEOGRAD 31.12.2021. –...
Schlarafia je novi partner Tour de Kop
Dragi naši sportisti, ljubitelji prirode i druženja! Sa radošću vas obaveštavamo da je Šlarafija od ove godine novi partner sportskog društva Tour de Fun i sigurno ste se zapitali ZAŠTO SMO SE U OVO UPUSTILI?...
Novosti iz Schlarafije: Unapređeni KokoLateks – Iskorak u egzotiku
Iako svi naši modeli već imaju popriličan „staž“ na tržištu, trudimo se da ih periodično unapređujemo, nadograđujemo recepturu i unosimo novine shodno potrebama naših klijenata. Nismo orijentisani ka trendovima...
A ZAŠTO NE BISTE SEBI PRIUŠTILI VRHUNSKI DUŠEK PO POVLAŠĆENOJ CENI?
O, da! Priznajemo da nismo od onih koji svoje kupce privlače neverovatnim popustima. Zapravo ne praktikujemo akcijske prodaje, uvredljiva sniženja koja sugerišu da stvarna cena nije tržišna. Za sve protekle...
SCHLARAFIA – DOMAĆI PROIZVOĐAČ OPREME ZA SPAVANJE SA TRADICIJOM DUGOM SKORO ČITAV VEK POKREĆE VAŽNU TEMU ZA HOTELIJERE
HIGIJENSKI ASPEKTI POSTELJE Kada je reč o dušeku i pratećim elementima kreveta obično se u opisima za kvalitet proizvoda koriste pojmovi koji referišu udobnost ili tehničke karakteristike, a malo njih zapravo ima...
DOMAĆI PODRŽAVAJU DOMAĆINE: „Vreme je da manje obećavamo a više delujemo!“
U intervjuu za „Turistički Svet“ Sonja Kapetanović, direktorka marketinga u „Šlarafiji“, objašnjava koje je konkretne korake naša kompanija preduzela za podsticaj domaćih turističkih domaćinstava. KAKO VI, SA...